czwartek, 25 kwietnia 2013


Rozdział:2


-Nie martw się -odpowiedział dyrektor po czym dodał 
- Ponieważ jesteś porządną dziewczyną chciałem cię poprosić  o oprowadzenie i zapoznanie  nowego chłopaka .
- Ufff… myślałam , że coś zrobiłam - odparłam z uśmiechem i po chwili dopowiedziałam kilka słów.
-Dobrze nie ma problemu. 
Dyrektor uśmiechnął się i odezwał.
-Dobrze dzieci w takim razie proszę opuścić już mój gabinet.
Grzecznie wstałam z miejsca wraz  z chłopakiem  i wyszliśmy z gabinetu. Po chwili milczenia odezwałam się .
- Hej jestem Veronica , a ty ?
- Mam na imię  Justin … - odparł z wielkim uśmiechem na twarzy . W tym momęcie wydawało mi się , że go znam . Po chwili wpatrywania  uznałam ,że powinnam się odezwać .
- A no właśnie chodź wpadniemy do mojej klasy po moją torbę a później pójdziemy do sekretariatu po twój nowy  plan lekcji .
-Dobrze to chodźmy - powiedział.
Przez parę  minut szliśmy w ciszy gdy doszliśmy pod salę . 
-Zaczekaj tutaj ok. -powiedziałam mu.
- Ok nigdzie nie pójdę- powiedział ze śmiechem .
Weszłam do klasy doszłam do ławki zabrałam Iphona i torebkę powiedziałam nauczycielce , że mam zadanie do wykonania i wyszłam na korytarz. Jak się spodziewałam chłopaka nigdzie nie było . Zaczęłam biegać w butach na obcasach po całej szkole. Nagle chłopak wyskoczył zza szafek i zaczął się śmiać , ja razem z nim. Chłopak był bardzo uroczy . Nagle zdzwonił dzwonek. 
-  Ej , a może chciałbyś pójść ze mną i ze znajomymi na pizze?- zapytałam
- Bardzo chętnie - powiedział chłopak po czym dodał 
- Ale ja nikogo tu nie znam poza tobą
Zaczęłam się śmiać . Chłopak był zdezoriętowany .
Po czym zapytał .
- Dlaczego się śmiejesz?
- Ja znam cały ten kraj- odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy . Nagle za moimi plecami usłyszałam krzyki, a dokładniej ktoś mnie wołała od razu rozpoznałam ten słodziutki  głos  to była Su razem z Austinem . 
Jak podbiegła wskoczyła mi na ręce i zaczęłyśmy się śmiać . Austin podszedł i dał mi całusa w czoło . 
- Hej -odezwał się do mnie po czym dodał
-Kto to? 
- A no właśnie po to właśnie dyrektor wyrwał mnie z lekcji- powiedziałam i dodałam 
- To jest Justin będzie ze mną spędzał dużo czasu 
Uśmiechnęłam się do nich .
- Cześć - powiedział Justin .
Pierwsza odezwała się Su . Po czym wyciągnęła dłoń w jego kierunku.
-Hej ! Jestem Su !
Austin chciał być miły i także się przedstawił.
-Hej jestem Austin.
Nagle Su się wydarła.
- Dobra chłopaki jestem głodna ! Ruszać dupy !!!
Zaczęliśmy się śmiać …..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz